Rahsia Raja Katil

 Ramai Lelaki Nampak Hensem Dan Macho Dengan Bentuk Badan Yang Gagah Perkasa Yang Dapat Menarik Perhatian Kaum Wanita, Tapi Ehem... Bila Buka Seluar... Alamak... KANTOI!


Jika Saiz Zakar Anda Kurang Mengancam Dan Ukurannya Gagal Menepati Saiz Yang Diharapkan Oleh Pasangan Anda, Jangan Khuatir Kerana Disini Anda Akan Menemui Jalan Penyelesaiannya!

  FAKTA #1  


Dalam kajian yang dijalankan, ramai wanita tidak berpuashati dengan saiz zakar pasangan masing-masing.

Ini membuktikan bahawa saiz itu penting. Wanita berpendapat lelaki bersaiz zakar besar, lebih memuaskan secara seksual dan lebih berkeupayaan memuaskannya. Secara umumnya lebih besar zakar itu maka lebih permukaan dan kawasan faraj yang boleh diterokai, ini dapat merangsang kawasan-kawasan faraj dengan lebih luas dan lebih dalam dengan sempurna. Ini pastinya disukai oleh ramai wanita. Zakar yang lebih besar dan kekar juga didapati membuatkan ramai wanita akan terpegun dan terpesona apabila terlihat olehnya, dan ini akan menaikkan berahi dan nafsu mereka ketahap paling maksimum!

Fantasi seks wanita ialah mereka sentiasa  menginginkan zakar lelaki dengan ukuran yang besar kerana ini akan memberikan suatu perasaan 'thrill' dan 'excited' serta kepuasan dalam melakukan hubungan seks.

Tidak ada wanita yang fantasi seksnya berpusat pada zakar yang bersaiz kecil, lemah atau cacat.

  FAKTA #2 


Apabila melakukan seks, ramai lelaki pancut awal (tak sampai 2 minit, macam mee segera!)  menyebabkan pasangan wanitanya terkapai-kapai ketidakpuasan.

Lelaki akan diserang MATI PUCUK seawal usia 20 tahun! Kebanyakan lelaki mempunyai aliran darah zakar yang tidak sempurna.

Apabila menjangkau 30an, ramai lelaki tidak dapat mengekalkan ketegangan zakar, tidak seperti ketika mereka berumur 20 tahun dulu.

Sebilangan besar wanita tidak pernah klimaks ketika seks, dan ramai dari mereka mengaku bahawa mereka bengang dengan prestasi seks pasangan mereka yang potong stim!

Ramai lelaki memiliki SAIZ zakar yang kecil, lemah dan tidak bermaya dari yang sepatutnya harus mereka miliki.


Sebilangan besar lelaki MAHU meningkatkan saiz dan kesihatan zakar, jika mereka tahu caranya.

Sebentar Lagi Anda Akan Ditunjukkan
Kaedah Sebenar Untuk Meningkatkan Saiz Dan Kesihatan Zakar Anda Bagi Mengatasi Masalah
Zakar Yang Pendek, Kecil Dan Lemah


Berapakah saiz zakar anda? Bagi setiap lelaki asia yang matang, saiz purata zakar normal pada ketika tegang adalah pada ukuran 4-6 inci. Saiz itu dianggap pendek. Jika dibandingkan dengan bangsa-bangsa lain dari eropah dan afrika, saiz zakar orang asia adalah yang paling kecil.
 
Manakala kaum wanita pula mengharapkan bentuk dan saiz zakar yang besar dan panjang dari pasangan mereka agar mereka dapat merasai kepuasan dalam hubungan seks. Bagaimana dengan saiz zakar anda? Cukup ke untuk puaskan pasangan anda? Jika anda jawab 'YA'... bagus! Jangan buang masa anda. Anda boleh tutup laman ini  sekarang.

Tetapi jika anda menjawab 'TIDAK', anda perlu berbuat sesuatu dan laman ini mempunyai sesuatu yang anda perlukan untuk menjadi lelaki sejati dan tidak lama lagi pasangan anda pasti akan terpukau dengan penampilan anda yang baru yang mampu memberikannya kepuasan yang didambakan dalam hubungan seksual anda berdua!

Tahukah anda yang anda boleh memperbesar dan memanjangkan zakar dengan tambahan sehingga 3+ inci? Jika saiz zakar anda sekarang ialah 4 inci, anda boleh panjangkannya menjadi 7 inci. Kalau ukuran sekarang 5 inci, anda boleh tambahkan saiznya sehingga 8 inci. Begitu seterusnya. Dengan ukuran 7 ke 9 inci, anda boleh tampil gagah dengan penuh bangga serta keyakinan diri yang tinggi untuk memuaskan pasangan anda!

Tapi bagaimana caranya?

Disini anda akan ditunjukkan bagaimana anda boleh memperbesar dan memanjangkan zakar anda dengan cara yang paling efektif, selamat dan semulajadi tanpa menggunakan sebarang alat, ubat, suntikan mahu pun pembedahan.

      

        Dari laptop: Pakar Tenaga Batin

      Lokasi: Puncak Nusa Kelana

Kawan-kawan semua,

Sememangnya kita harus mengakui bahawa kebanyakan lelaki Malaysia ingin memiliki zakar yang bersaiz besar. Mempunyai saiz zakar yang diidamkan dan seperti yang difantasikan oleh kaum wanita akan memberi banyak kelebihan kepada diri sendiri dan pasangan kita. Ianya bukan sekadar retorik atau cerita dongengan semata-mata.

Antara kelebihannya adalah :

  Meningkatkan keyakinan diri sendiri. Bila zakar anda besar, anda tidak akan ragu-ragu dan rasa malu atau rendah diri untuk berdepan dengan pasangan anda. Jika zakar anda kecil, keyakinan dan ego anda sebagai seorang lelaki pasti akan merudum kelantai!

  Memberi lebih kepuasan kepada isteri/pasangan. Wanita memang sukakan saiz zakar yang besar kerana ini akan memberikan lebih kenikmatan dan kepuasan dalam hubungan seks.

  Menjauhi dari penyakit lemah syahwat/mati pucuk. Bila zakar anda kecil, anda akan rasa rendah diri, malu dan ragu-ragu dengan keupayaan anda sendiri untuk memuaskan pasangan. Perasaan sebegini sahaja pun sudah cukup untuk menghantui anda apabila melakukan hubungan seks dan mencetuskan fenomena zakar lembik atau mati pucuk.

  Menikmati kehidupan yang lebih sihat & bermakna. Zakar yang besar dan perkasa akan memberikan anda semangat dalam kehidupan. Anda akan lebih ceria dan sihat dari lelaki yang berzakar kecil yang berhati murung dan hidup derita dalam diam.


Ramai lelaki Malaysia mempunyai masalah saiz zakar yang kecil. Ini ditambah pula dengan gaya hidup dan tabiat buruk seperti gemar melakukan onani dan mengambil ubat-ubatan terlarang sekaligus menyebabkan kekuatan zakar menjadi semakin lemah dan diakhiri dengan masalah mati pucuk.

Untuk menjaga hati, kebanyakan wanita tidak akan terang-terangan mencemuh anda kerana mempunyai zakar yang kecil bila pertama kali melihatnya, tetapi dalam hatinya akan terpacul kata-kata seperti ini: "Alamak, kureng..."

Dan bila-bila masa pun bila terpandang muka anda, dalam hatinya akan berkata: 'barang kecik...' dan akan sampai bila-bila dalam kepalanya sudah tersemat standard diri anda dan zakar anda hanya ditahap itu!

Dan jika pasangan anda adalah seorang wanita yang bermulut laser, pasti akan keluar dari mulutnya kata-kata yang boleh menyebabkan anda jadi lemah semangat, zakar anda pula terus merajuk tak nak bangun-bangun dan mood anda hilang begitu saja. Anda kantoi!


"ciput ni jer..."



Apabila keadaan seperti ini menggugat keyakinan anda dalam aktiviti seksual, anda sememangnya mempunyai masalah.

Masalah seksual kerana memiliki zakar yang kecil (dengan ukuran 6 inci kebawah) adalah masalah besar kerana ia akan mempengaruhi ego kejantanan dan kualiti hidup anda sebagai seorang lelaki.

Penyelesaiannya ialah dengan cara memperbesarkan zakar anda kepada ukuran yang menjadi idaman kaum wanita. Biar kali ini apabila pertama kali melihat zakar anda, terpacul kata-kata dari mulut pasangan anda seperti ini:



"Wow!..BESAARR nyer banggg!...




Cuba bayangkan apa perasaan anda apabila menerima pujian spontan seperti itu dari pasangan anda? Sudah tentu ia akan menaikkan ego anda sebagai seorang lelaki dan menambahkan lagi keyakinan diri anda untuk beraksi dengan gagah perkasa dan seterusnya berupaya memuaskan pasangan anda sambil mengecap nikmat yang tidak terhingga dari aktiviti penting yang sungguh melazatkan ini.

Rata-rata orang pompuan ni memang sukakan zakar yang bersaiz besar, kalau boleh biarlah panjang sampai 8 inci. Zakar yang besar dan panjang sungguh mengujakan bagi kaum wanita dan mereka sentiasa ternanti-nanti untuk merasa betapa nikmatnya tusukan zakar yang besar ini. Orang pompuan ni sebenarnya pantang tengok zakar besar, pasti telan air liur punya. Nafsu seksnya akan cepat bangkit kerana cetusan hormon berahi yang pantas menyelinap disegenap pelusuk urat nadinya akibat dari pandangan mata diorgan sulit pasangannya yang sangat mengujakan. Geram bagai nak terkam! Akan tetapi oleh kerana fitrah orang pompuan ni ada sifat malu-malu kucing, maka dia akan tunggu saja rezeki 'durian runtuh'nya yang sudah berada didepan mata tu datang sendiri.

Zakar yang besar dan panjang mampu memuaskan keinginan syahwat kaum wanita kerana ia berupaya menusuk jauh kedalam sehingga menyentuh dasar faraj yang dipanggil batu meriyan. Sentuhan ini akan menyebabkan wanita itu merasai kegelian yang amat sangat dan ini mencetuskan rasa nikmat dan kelazatan yang tiada bandingan lantas berupaya mencapai klimaks dengan cepat.

Zakar besar akan memasuki liang faraj dengan sendat. Kesendatan inilah yang akan menyentuh G-spot atau titik lazat dalam faraj wanita yang akan memberikan kenikmatan yang tidak terhingga kepada pasangan anda. Dan dengan kesendatan ini jugalah anda akan dapat merasai cengkaman hebat dinding faraj yang seolah-olah menggenggam kuat batang zakar anda. Dengan teknik tusukan inci demi inci, kenikmatan sebenar dapat dirasai oleh kedua-dua pasangan sepanjang perjalanan zakar anda yang panjang itu menuju kedasar faraj. Nikmat seks seperti inilah yang sentiasa diidam-idamkan baik lelaki mahupun wanita.

Namun, jika zakar anda masih belum besar-besar lagi pada hal umur anda sudah menjangkau lebih suku abad, jangan biarkan ia begitu saja dan anda pula terus memendam rasa, anda perlu berbuat sesuatu...

Lakukan sesuatu demi kebanggaan anda sebagai lelaki sekaligus suami mahupun pasangan yang baik dan ingin membahagiakan isteri atau pasangan anda.

Lakukanlah yang "terbaik" demi isteri atau pasangan tercinta dan demi keharmonian rumah tangga anda berdua. Jangan biarkan masalah keperkasaan dan kejantanan ini membuatkan isteri atau pasangan anda terpaksa menyembunyikan kekecewaannya dalam diam...

Adakah anda ingin mengetahui cara membesarkan zakar secara semulajadi dan menyaksikan perkembangan tumbesarannya hari demi hari didepan mata anda sendiri yang relatifnya pantas yang telah terbukti berkesan dan selamat?

Jika anda berminat dan ingin mengetahui dan sanggup mempelajari bagaimana caranya untuk membesarkan zakar anda dengan kaedah yang sangat efektif ini, tahniah!, kerana anda telah berada di tempat yang betul!

Maklumat rahsia yang anda akan dapat disini adalah sesuatu yang amat bermakna dalam hidup anda sebagai seorang lelaki.

Ramai diantara kaum lelaki terutama mereka yang sudah bergelar suami agak segan untuk belajar cara membesarkan zakar dan kaedah menguatkan tenaga batin. Oleh sebab itu banyak kedengaran kes-kes isteri tidak puas bersama suami diranjang kerana layanan seks suami yang tidak hebat. Suami lemah tenaga batin (seperti zakar kecil, cepat pancut, mati pucuk dsb) ini juga  merupakan antara punca utama kes penceraian yang berlaku di Malaysia.

Kalau zakar anda besar dan gemuk dengan panjang 8 inci sekalipun tak guna juga kalau 'dia' tak boleh nak 'bangun' bila diperlukan. Tak kan nak main heret kat luar saja. Kalau jadi macam itu, bukan saja anda yang menderita, pasangan anda pun turut sama berlebih-lebih lagi menanggung deritanya. Akhirnya masing-masing cari jalan keluar sendiri. Suami keluar pintu depan, siisteri buka pintu belakang.





Sebab itu ramai wanita kita (kebanyakannya isteri orang) yang tergilakan mamat-mamat bangla dan pakistan tu. Dan sekarang ni pulak semakin ramai yang mula pasang mata pada 'Awang-Awang Hitam' yang terkenal sebagai bangsa berzakar besar yang ada antaranya memiliki anu yang saiznya menjangkau lebih 11 inci!



Jadi jangan sampai perkara sebegini terjadi kepada rumahtangga anda. Oleh itu baik anda awal-awal lagi sediakan 'pengayuh yang kukuh' sebelum meredah gelora batin...

Banyak lelaki mengalami sekurang-kurangnya salah satu daripada problem seks berikut:

... Pancutan pra-matang, zakar kecil, ereksi lemah dan longlai, pengeluaran air mani sedikit, prostat yang lemah, kurang keyakinan diri, nafsu seks yang rendah, kurangnya pengetahuan yang betul tentang cara memuaskan pasangan, tidak tahu bagaimana membuat isteri multi orgasme, bergantung dengan ubat-ubat kuat yang mengarut dan sejenisnya dan ...

Cukup! Sudah-sudah lah tu. Jangan biarkan masalah ini berlarutan dan meleret-leret pula jadinya, lepas satu, datang lagi satu.

Luangkanlah beberapa minit saja masa anda, untuk membaca maklumat yang sangat berharga ini.





Tidak inginkah anda merasa bangga mempunyai zakar yang besar dan dengan penuh keyakinan diri tanpa malu-malu dan rasa rendah diri untuk berdepan dengan pasangan anda dimalam pertama?

Jika anda sudah berkahwin, tidakkah anda ingin memberikan sesuatu yang sangat berbeza kepada isteri anda yang selama ini hanya dapat merasa batang zakar anda yang bersaiz biasa-biasa sahaja?

Tidakkah anda mahu mempelajari kaedah dan resepi rahsia yang alami dan latihan-latihan yang akan membantu anda mengatasi masalah mati pucuk, menjadikan zakar anda mudah tegang dan sekeras besi serta panas hangat? Kaum wanita sememangnya akan merasai nikmat yang amat sangat jika zakar lelaki yang keras dan hangat memasuki faraj mereka yang lebih dingin kerana ini akan menyihatkan liang dan dinding faraj kerana zakar membawakan tenaga luar (caj positif) yang boleh merangsang kesihatan faraj ketahap yang paling optimum.

Jadi sekarang, apakah kaedah terbaik yang sangat efektif dan boleh anda gunakan dengan selamat dan secara alami untuk menjadikan zakar anda lebih BESAR, PANJANG dan PERKASA?

Banyak kajian telah dijalankan bagi mengenal pasti cara mudah dan berkesan bagi membesarkan zakar dan hasilnya, satu kaedah yang terbaik telah dibukukan dan telah dimuatkan didalam sebuah ebuku yang akan membongkar rahsia bagaimana membuatkan zakar anda jadi besar, panjang dan perkasa. Teknik ini merangkumi hampir kesemua informasi yang anda patut tahu khususnya bagi kaum lelaki bagaimana cara membesarkan zakar anda dengan menggunakan kaedah dan teknik yang sangat berkesan ini.


Memperkenalkan...







"Rahsia Raja Katil" adalah satu program pembesaran zakar yang akan memberikan penyelesaian terbaik dan terlengkap bagi anda para lelaki bujang, pasangan suami-isteri, mahupun calon pengantin.

Dibongkarkan kaedah memperbesar dan memanjangkan zakar anda dengan pantas dan selamat secara semulajadi.





Dengan kaedah yang akan anda pelajari nanti, tiada lagi ejakulasi awal disamping berupaya mencegah kanser prostat, mampu orgasme berkali-kali dan meningkatkan ejakulasi anda 10 kali ganda di mana akan mengejutkan pasangan anda ketika mencapai klimaks yang akan membuatkan pasangan anda tersadai kepuasan selain dari merangsang kemampuan sistem kekebalan tubuh anda untuk menambah "tenaga dan stamina"!

Dilengkapi dengan maklumat tentang KESIHATAN testikel, yang merupakan organ yang sangat penting dalam tubuh anda, dan tanpa itu anda menjadi suatu spesies yang pupus. Disini juga anda diberi latihan menjaga tubuh agar sentiasa dalam keadaan terbaik tidak hanya akan memberi anda ereksi yang lebih keras, ghairah seks yang lebih besar, dan jumlah mani yang lebih tinggi, tetapi juga akan memberi anda sperma yang sihat dan peluang untuk mendapatkan zuriat dan keturunan yang berkualiti.

Tak perlu "Viagra" atau mana-mana pil yang terdapat dipasaran. Anda akan ditunjukkan cara-cara tradisional yang mudah lagi selamat yang diamalkan oleh orang-orang tua dahulu walaupun berumur 70 tahun tetapi tenaga batin mereka tetap gagah perkasa setanding dengan anak muda yang berusia 25 tahun. Apa rahsia mereka ini??

Anda akan pelajari teknik dan cara yang boleh anda gunakan untuk menguatkan tenaga batin anda seperti yang terdapat dalam ebook ini. Cara dan teknik yang akan diajarkan kepada anda ini mampu menguatkan dan mengembalikan tenaga kejantanan anda. Apabila tenaga batin sudah kuat, manfaatkan ia pada jalan yang betul dan jangan salahguna kelebihan yang anda perolehi.

Untuk melayari kehidupan rumah tangga yang bahagia dan harmonis, pastikan kesihatan seks anda betul-betul mantap, dengan zakar besar dan panjang serta gagah perkasa sentiasa siap sedia untuk memuaskan pasangan anda. Kali ini biar anda masuk bilik dengan penuh keyakinan, berbekalkan kuasa anda sebagai lelaki perkasa yang menjadi raja diranjang, puaskan pasangan anda 1000 persen! Dia pasti tak akan jeling pada mamat bangla tu lagi...

Jadi hari ini, diharap dengan adanya ebook yang mendedahkan rahsia dan teknik untuk membesarkan zakar dan menguatkan tenaga batin ini akan dapat membantu para suami meningkatkan prestasi seks masing-masing dan mencapai kebahagiaan dalam mendayung bahtera bersama-sama isteri tercinta.

Kaedah yang terdapat dalam program pembesaran zakar "Rahsia Raja Katil" memaparkan kaedah dan teknik latihan istimewa dan RAHSIA yang tidak banyak orang tahu, berbahasa Melayu, disertai gambar latihan mengungkap rahsia kejantanan lelaki!

Ebook ini membongkar teknik membesarkan zakar anda 1-3 inci 100% tanpa ubat, tanpa perlu menggunakan alat yang merbahaya atau gadget yang melucukan, dilengkapi dengan gambar illustrasi latihan yang tidak akan anda perolehi di mana-mana laman web lain! Sungguh fenomenal!


 AMARAN 




Klik disini untuk mengetahuinya!



Program pembesaran zakar yang terdapat dalam manual "Rahsia Raja Katil" adalah berupa latihan menambah saiz zakar dan meningkatkan kemampuan kejantanan lelaki 100% secara alami. Bukan dengan kaedah pam, alat, krim, gel, minyak, ubat-ubatan atau suntikan mahu pun pembedahan.

Teknik rahsia yang dibongkar dalam buku panduan ini dengan kaedah terkini yang telah didesign khusus menggunakan media tangan anda sendiri (tanpa alat, tanpa ubat-ubatan) beberapa minit sehari dalam masa beberapa minggu akan membuat zakar anda jadi lebih besar, lebih tebal, lebih keras, lebih tahan lama dan lebih sihat dan yang paling penting hasilnya adalah kekal!


Dengan program memperkasa dan membesarkan zakar yang sungguh efektif ini, apa yang akan anda perolehi ialah:


Zakar anda jadi lebih panjang sehingga 3 inci penuh!

Zakar  anda jadi lebih besar (ukurlilitnya) dan tebal!

Ereksi zakar sekeras batu, boleh menegang bila-bila masa anda mahu!

Zakar anda akan jadi lebih mantap, menarik, berurat dan kekar!

Kepala zakar kembang berkilat seumpama ular tedung mengembangkan kepalanya!

Pantas mengeras bila-bila masa diperlukan, anda tidak akan lagi mengalami situasi memalukan apabila terpaksa terhegeh-hegeh main heret kat alur sahaja!

Menguasai seni orgasme berkali-kali dalam satu persenggamaan!

Kawalan ejakulasi, anda boleh mengeluarkan sperma bila-bila masa yang anda menginginkannya!

Pancutan mani yang banyak dan laju umpama tembakan peluru berpandu!

Menyembuhkan mati pucuk dengan cara meningkatkan aliran darah!

Prostat anda jadi lebih sihat! Terhindar daripada masalah prostat!

Membuat wanita 'terpanau' apabila melihat BETAPA BESAR zakar anda!

Saiz zakar anda yang telah membesar itu akan kekal besar selamanya!

Ghairah seksual hebat dengan memberikan pasangan anda sampai kepuncak syahwat (klimaks) berkali-kali!

Zakar yang sudah jadi panjang itu pasti akan mampu menjelajah jauh kedasar faraj pasangan anda dan menyentuh batu meriyan yang pasti membuatkan pasangan anda terjerit kelazatan dan inzal dengan lebih cepat dan berganda!

Menjadi raja di katil!


Dengan program pembesaran zakar yang sangat efektif ini, hasil yang akan anda perolehi adalah pasti mengkagumkan!




Sila klik disini




Program pembesaran zakar ini sebenarnya bukanlah teknik baru, akan tetapi ianya sudah turun temurun dilakukan kaum lelaki bangsa negro diAfrika, diajarkan dari ayah ke anak selama berabad-abad sebagai suatu rahsia keluarga! Orang Afrika ini (kalau yang datang kesini kita panggil 'Awang Hitam') memang luarbiasa kebolehan mereka dalam aspek pembesaran zakar ini, sebab itu bangsa kulit hitam ini cukup gah dengan zakar mereka yang rata-ratanya adalah SUPER-SIZE! Jadi buktinya memang telah nyata dan anda tak perlu bimbang kerana ia adalah kaedah paling efektif, selamat dan alami serta tidak ada kesan sampingan sama sekali.



"Mine is super-size!"



Hasil yang bakal anda perolehi sungguh luar biasa dan mengejutkan dan ebuku panduan ini akan menunjukkan kepada anda bagaimana caranya! Zakar anda pasti akan jadi lebih besar, lebih panjang, keras berotot, berurat dan kekar, dan yang paling penting hasilnya kekal, 100% alami tanpa kesan sampingan, untuk lelaki yang berusia 15 - 60 tahun.

Cara kerjanya mudah dan sederhana, berbentuk latihan-latihan yang semua lelaki mampu melakukannya. Hasilnya semulajadi dan sungguh luar biasa!

Hanya dengan teknik-teknik yang melibatkan tangan anda sendiri, SANGAT MUDAH walau pun akan mengambil sedikit masa kerana kaedah ini tidak akan dapat membesar dan memanjangkan zakar anda secara otomatik atau semalaman sahaja.

Kaedah ini bukanlah seperti ini: Anda mula mengaplikasikan teknik yang ditunjukkan malam ini dan bila bangun pagi esok zakar anda sudah besar dan panjang seperti yang diidamkan. Maaf, jika anda mahukan kesan yang segera dan mustahil dapat dicapai seperti itu, program pembesaran zakar yang terdapat dalam ebook "Rahsia Raja Katil" ini bukan untuk anda!

Apa yang sebenarnya yang akan anda perolehi dari produk ini ialah satu program pembesaran zakar yang melibatkan penggunaan tangan anda untuk mengaplikasikan teknik-teknik berkesan yang boleh membuatkan zakar anda menjadi lebih besar, lebih panjang dan lebih mantap dari apa yang anda miliki sekarang ini. Ia memerlukan usaha anda dan berikan ia sedikit masa (sekurang-kurangnya 3-4 minggu) untuk anda mencapai impian memiliki zakar baru yang besar, panjang dan perkasa!

Program pembesaran zakar ini samalah juga sebagaimana program bina badan, ia memerlukan usaha anda dan akan mengambil sedikit masa untuk anda mendapat hasil yang diinginkan.

Jika anda benar-benar mengikuti program yang digariskan dan mengaplikasikan teknik pembesaran zakar seperti yang ditunjukkan dalam ebook "Rahsia Raja Katil", hasil yang akan anda perolehi nanti pastinya tersangat HEBAT DAN MENGKAGUMKAN!





Dalam Masa Beberapa Minggu - Zakar anda akan kelihatan dan terasa lebih besar terutama sewaktu tegang. Anda akan dapati ketegangan zakar anda bertahan lebih lama dan pancutan air kencing anda lebih deras dan lebih lancar.




Selepas 4 - 6 Minggu - Zakar anda kelihatan dan terasa lebih panjang dan besar sewaktu tegang dan kendur. Anda akan dapati kekerasan zakar bertambah. Begitu juga ketebalannya, anda akan dapati ia lebih lebar dan keras.  Apabila anda berdiri di depan cermin, zakar anda akan kelihatan gemuk dan tebal. Anda akan lebih mampu mengawal ejakulasi lebih lama dan memanjangkan masa bersetubuh sehingga isteri anda klimaks. Klimaks anda akan lebih memberi kenikmatan dan pancutan mani anda lebih bertenaga.





Selepas Beberapa Bulan - Zakar anda akan lebih sihat dan lebih kuat dari sebelumnya. Apabila anda mengalami ketegangan, anda akan lihat perubahan ketara. Zakar anda kelihatan tegap, kuat dan teguh. Bukan sahaja nampak lebih panjang dan besar tetapi ereksi zakar lebih tegang dan keras. Kawalan Otot PC Kegel anda akan lebih teratur dan dapat mengawal ketegangan dan ejakulasi zakar anda. Masa bersetubuh lebih lama dan mampu mengklimakskan isteri anda berkali-kali. Selain kepuasan pancutan mani yang berganda, air mani anda akan keluar dengan banyak sekali.




Pembesaran Secara Kekal

Teknik-teknik yang dimuatkan dalam program ini adalah kaedah yang benar-benar berkesan untuk anda mencapai saiz zakar yang diidamkan. Pada umumnya penambahan kira-kira 2 cm dicapai pada 2-4 minggu pertama.

Meluruskan Zakar Yang Bengkok

Kaedah dan teknik yang digariskan dalam program pembesaran zakar ini akan membina Corpora Cavernosa, memberi anda ereksi yang lebih kuat dan membantu di dalam meluruskan bentuk lengkungan pada ereksi anda, membantu untuk menyembuhkan atau menghalang Peyronies Disease.






Kecergasan dan Kekuatan Zakar

Melalui kaedah unik ini, anda akan menguatkan fungsi ereksi anda, aliran kencing anda, peringkat ejakulasi anda, sebagaimana juga akan SANGAT meningkatkan kemampuan anda untuk cukup "berlama-lama" secara menyenangkan dan penuh nikmat.





Memulihkan sindrom mati pucuk

Program ini tidak hanya akan menguatkan zakar dan otot PC dan memberi anda sebuah prostat yang sihat dan kuat, tetapi juga akan membuatkan zakar anda mampu menegang sekeras besi sepanjang malam, walaupun setelah anda mencapai klimaks sekalipun.

Pancutan Mani Yang Banyak dan Deras

Program ini akan mengajar anda bagaimana menguatkan dan membina otot ejakulasi anda, memberi anda keupayaan untuk memiliki ereksi yang lebih keras, meningkatkan kesuburan, mampu mengawal bila-bila masa yang anda ingin ejakulasi, dengan pancutan mani yang banyak dan laju dan membina kemampuan untuk mendapatkan lebih daripada satu kali orgasme (orgasme berganda) dengan puncak nikmat yang hebat dan lazat.

Kesihatan dan Stamina

Kaedah dan teknik yang digariskan dalam program ini akan mendedahkan beberapa resepi rahsia orang negro Afrika yang terkenal dengan saiz zakar 'besaq gila' mereka itu untuk menjaga kesihatan dan meningkatkan stamina tubuh dan kemampuan sex untuk anda.


Membangun Aspek Psikologi

Keyakinan Diri dan Maruah Sebagai Lelaki Sejati.

Sesungguhnya telah terbukti bahawa para lelaki dengan zakar yang lebih besar mampu membawa diri mereka dengan lebih baik dalam pergaulan lelaki-wanita dan rasa keyakinan diri yang lebih mantap berbanding lelaki yang selalu resah dan ragu-ragu dengan kejantanan mereka kerana kurangnya saiz ataupun kemampuan.




Program ini sesuai untuk setiap lelaki yang mempunyai keinginan untuk memiliki zakar yang diidamkan oelh setiap jejaka dan difantasikan oleh setiap wanita:


Kalau zakar anda kecil, anda boleh besarkannya!

Kalau zakar anda pendek, anda boleh panjangkannya!

Kalau zakar anda kurus, anda boleh gemukkan (tebalkannya)!

Kalau zakar anda besar, anda boleh besarkannya lagi!

Kalau zakar anda lemah, anda boleh perkasakannya!


Ya benar... Anda BOLEH membesarkan zakar 1-3 inci di rumah, tanpa menggunakan alat-alat yang melucukan serta merbahaya dan lain-lain cara yang pelik!

Ini bukanlah cara membesarkan zakar menggunakan ilmu hitam dan sihir. Kaedah dan teknik ini boleh anda lakukan HARI INI. Ia moden, telah dikaji dan terbukti berkesan. Beribu-ribu lelaki seluruh dunia telahpun menggunakan teknik ini dengan keputusan yang memberangsangkan!

Anda boleh dapatkan teknik-teknik ini segera. Semuanya terkandung dalam ebook terbaru ini "Rahsia Raja Katil" yang akan membongkar kaedah pembesaran zakar yang paling efektif, selamat dan semulajadi! Yang paling penting disini terletak kepada keinginan anda sama ada nak 'upgrade'kan zakar anda atau biarkan saja pada keadaannya yang sedia ada. Disini anda harus berfikir seperti seorang ahli bina badan, sama ada anda mahu jadi lelaki gagah atau sekadar cukup apa yang ada.

Tepuk dada, tanya selera zakar anda.








Pelanggan #1:

"Hebat ... hebat ... lebih kurang 2 bulan ini sy membeli e-book 'Rahsia Raja Katil'. Memang tekniknya mudah tapi hasilnya sy rasakan sendiri. Perubahan zakar nampak ketara sekali. Isteri respons baik punyer." 

 Pelanggan #2:

"Terbaekk! ... Ucapan pertama yang saya ucapkan ... Saya sudah jalani teknik yang didedahkan dalam ebook hebat ini selama 1 bln walaupun secara tidak rutin dan teratur, tapi sudah menampakkan hasil. Hasilnya zakar saya sudah bertambah 1.5 cm... Sebelum ini zakar saya 13 cm sekarang menjadi 14.5 cm... Dimana sebelumnya target saya 16 cm... Dan saya yakin lebih kurang 3 bulan yang akan datang pasti akan berjaya mencapai target. Terima kasih untuk rahsia yang tidak ternilai ini... "

 Pelanggan #3:

"Saya baru kira-kira sebulan membeli e-book 'Rahsia Raja Katil'. Mulanya saya secara tidak sengaja terjumpa laman web ini, lantas terus beli. Kerana kesibukan, saya belum boleh lakukan teknik secara rutin dan terus menerus seperti yang dinyatakan, namun sudah ada sedikit perubahan pada zakar saya, sedikit besar dan sedikit panjang. Saya akan teruskan program pembesaran zakar ini dengan lebih teratur kerana saya yakin dengan kaedah ini, saya yakin zakar saya akan bertambah besar, panjang dan keras kerana saya sudah mula nampak perbezaannya."

 Pelanggan #4:

"Mcm xcaya ... itu yg pertama saya sampaikan ... saya sudah amalkan teknik yg dianjurkan 2 bln lalu dan hasilnya zakar saya sudah bertambah 2.5 cm. Sebelumnya saiz zakar saya 14 cm sekarang menjadi 16.5 cm .. . target saya 18 cm ... saya yakin 1 bulan akan datang akan tercapai. terima kasih, memang hebatlah kaedah ini!"

 Pelanggan #5:

"Saya ni handsome, badan gagah, kelulusan tinggi, kerja bagus, tapi... kat situ yang saya kantoi. Ramai awek yang tunjuk minat, tapi saya x dpt nak layan sbb x yakin. Bila terjumpa e-book ini saya terus beli. Setelah beberapa bulan mengaplikasikan teknik-tekniknya, hasil yang saya dapat sungguh memberangsangkan. Sekarang saya dah berani pacar-pacaran. Nak cuba try test market... hehe... Terima kasih tuan.

Pelanggan #6:

"Pada mulanya saya tidak yakin dengan apa yang diperkatakan di laman web ini, tapi setelah saya beli dan fahami ternyata memang benar kaedahnya semulajadi tanpa ubat-ubatan. Saya pun amalkan teknik selama 4 minggu ternyata saiz saya cuma tambah 1.5 cm. Mungkin perlu ambil masa lebih lama lagi saya perlu berlatih terus menerus, thanks so much .. "

 Pelanggan #7:

"Saya membeli e-book 'Rahsia Raja Katil!' hanya kerana ingin tahu apakah sebenarnya kaedah yg diberikan? Rupanya memang ia sangat hebat!! Kaedahnya sangat rapi, profesional, berstruktur. Lengkap sekali tidak hanya kaedah pembesar zakar + kuat sex tetapi juga pelbagai teknik spt pernafasan, troubleshooting, dan gambar. "

 Pelanggan #8:

Sebelum menjumpai kaedah yang dibongkarkan didalam ebook "Rahsia Raja Katil!", saya dah cuba macam-macam cara untuk besarkan anu saya yang ciput ini tapi semuanya wal hasil balik asal. Cuba cakap apa alat yang saya belum pakai, pam? extender? pil? ubat kuat? krim sapu? Semuanya saya dah cuba tapi hasilnya??? Hampeh! Duit saya dah banyak habis. Tapi bila saya amalkan kaedah dalam ebook ini, ternyata semakin hari semakin nampak perbezaannya. Saya berharap sangat agar anu saya boleh membesar seperti saiz anu lelaki yang biasa-biasa pun jadilah... sebab saya teringin nak kawen... huhuhu...Thanx bro!

Pelanggan #9:

"Setelah saya melakukan teknik yang dinyatakan selama 3 minggu ternyata hasilnya luar biasa, 'topi jerman' saya mengembang dengan megah dan berkilat-kilat dan 'tubuh' bertambah besar dan kekar, nampak berurat sehingga membuat pasangan saya kata: 'wow ayang punyer ni semakin hensem dan macho la tapi brutal giler!' ... Benar2 hebat!!"

Pelanggan #10: 

"Suami saya tu dh la btg kecik, cepat pancut lagi.. Nasib baik la saya ni pompuan baik, lau tidak dh lama cari si Awang Hitam. Saya sengaja skodeng laman ini utk nak tau rahsia dan masalah kaum lelaki. Tapi saya tpk apa salahnya saya beli ebook ini n bg suami baca. Skang dh 3 bulan suami ikut prog dlm ebook tu, hasilnya sungguh 'memuaskan' saya setiap mlm. Best giler..."

 

Jadilah lelaki gagah yang diidam dan didambakan oleh setiap wanita, dan jika anda ingin memberikan sesuatu yang lebih hebat dan pengalaman seks yang lebih mengujakan kepada isteri atau pasangan anda, langkah anda yang seterusnya ialah dapatkan program “Rahsia Raja Katil” dan aplikasikan teknik pembesaran zakar seperti yang digariskan didalamnya dengan seberapa segera yang boleh.


Lebih cepat anda mula, lebih cepatlah anda dapat nikmati hasilnya! Dapatkan program ini sekarang agar anda tidak terlepas peluang memperolehi...


(Untuk edisi pro sahaja)

 

Buat tempahan anda sekarang juga dan anda akan dihadiahkan dengan ebook hebat yang membongkar rahsia kepuasan batin dalam hubungan suami isteri.



Ketahui tentang rahsia wanita kuat seks, sebab wanita suka zakar besar dan rahsia bagaimana untuk anda menjadi seorang lelaki yang hebat dan 'power' diranjang.

Ketahui lubuk nafsu kaum wanita dan bahagian-bahagian yang memberi kenikmatan apabila disetubuhi. Perempuan yang terjerit dengan erangan yang kuat apabila inzal (klimaks) membuktikan yang anda memang lelaki yang betul-betul 'jantan' kerana dapat memuaskannya.

 


Sultan Mahmud yang terkenal dengan jolokan raja kaki perempuan dan gila seks itu menggunakan ramuan ini untuk menguatkan syahwat dan mengembangkan batang zakarnya. Dek kerana kempunan menikahi puteri gunung ledang yang hanya wujud dalam mimpinya itu, ramai gadis-gadis dan juga isteri orang yang cantik dan jelita diambil secara paksa dikampung-kampung dibawah jajahan takluknya dan dibawa keistana untuk dijadikan gundik guna untuk memuaskan nafsu seksnya yang tak pernah kunjung padam akibat penangan dari ramuan 'superpower' ini.


Orang muda dilarang makan ramuan ini kerana ia dikhaskan untuk orang yang sudah berumur. Jika orang muda memakannya juga nescaya nafsu dan kekuatan seksnya menjadi terlalu besar dan sukar dibendung hatta jika disetubuhinya 10 perempuan dalam satu masa sekali pun dia masih bertenaga dan kuat. Perempuan yang memakannya akan menjadikan nafsu ghairahnya membuak-buak tanpa batas. Ramuan 'superpower' ini jika terlepas ketangan orang yang gila seks (sex maniac) dikhuatiri boleh disalahgunakan.



 

Buat tempahan anda sekarang juga dan anda akan dihadiahkan dengan ebook hebat teknik menikmati payudara pasangan anda dengan cara sebenar, suatu teknik mengulit yang akan membuatkannya menggelepar kesedapan dan menenggelamkannya dalam gelora nafsu.

 

Mengenal Faraj (Kemaluan) Wanita

Ketahui jenis-jenis faraj dan bahagian-bahagiannya sebagai asas untuk anda melakukan rangsangan yang berkesan ketika bersetubuh. Rahsia mengenali jenis faraj mengikut bentuk mulut dan bahagian-bahagian luar lain tubuh wanita.


Hakikat Selaput Dara

Kenali bentuk-bentuk selaput dara. Ketahui tidak semua wanita dapat mempertahankan dara kerana hasutan nafsu atau dia memang tiada dara semulajadi.


(Untuk edisi pro sahaja)


INI DIA SATU PAKEJ BONUS TAMBAHAN YANG SUNGGUH LUMAYAN UNTUK ANDA!


PAKEJ FANTASTIK INI MENGANDUNGI EBOOK-EBOOK HEBAT UNTUK KEBAHAGIAAN RUMAH TANGGA ANDA.


DIHADIAHKAN KHAS UNTUK KAWAN-KAWAN SEMUA PADA HARI INI SAHAJA!





Teknik Berdayung

Pelajari teknik-teknik dayungan yang dapat memberikan nikmat yang tinggi tiga kali ganda kepada pasangan anda. Teknik-teknik dayungan yang dibongkarkan didalam ebook ini juga adalah kaedah yang dapat membantu para lelaki agar tahan lama bila melakukan hubungan seks.

Menggunakan teknik dayungan yang betul akan merangsang isteri dengan lebih berkesan menyebabkan isteri mampu mencapai inzal yang hebat banyak kali dan berulang dalam masa yang singkat.



Posisi Persetubuhan Aneka Etnik

Tambahkan kenikmatan dan keseronokan anda apabila bersetubuh bersama pasangan. Puaskan pasangan anda dengan variasi teknik dan posisi persetubuhan yang sungguh erotis.

Pelbagai variasi posisi seks yang diamalkan oleh pelbagai bangsa dipaparkan didalam ebook ini untuk anda cuba malam ini. Pasangan anda pasti teruja!




Petua Terumbu Batin

Selain dari saiz yang besar dan panjang serta ereksi yang keras, ampuh dan mantap, zakar yang didamkan wanita ialah yang sentiasa bertenaga, tahan lama dan PANAS!

Zakar yang panas memberikan satu tenaga luar yang hebat untuk faraj wanita.  Faraj yang menerima tusukan dari zakar yang panas akan lebih sihat dan wanita itu akan terpancar seri diwajahnya.




Zakar Tedung

Bertuah badan lelaki yang dianugerah zakar tedung. Zakar jenis ini bentuknya besar ditengkuk yang bisa mengeras panjang, besar mengembang seperti kepala ular tedung, dengan kepala kembang berkilat dan garang!

Zakar jenis ini menjadi dambaan kaum wanita kerana ia mudah memuaskan nafsu kaum hawa kerana tengkuknya yang besar dengan kepala kembang garang itu sungguh mengujakan mana-mana perempuan sekali pun.



.

 


Buat pembelian anda untuk program pembesaran zakar terhebat yang cukup efektif untuk membesarkan zakar anda yang digunakan dengan jayanya oleh ramai lelaki. Impian anda untuk memiliki zakar yang besar dan perkasa seperti yang difantasikan ramai wanita kini akan tercapai dalam tempoh beberapa minggu sahaja lagi. Mulakan program anda hari ini juga. Buat tempahan anda sekarang!



 


Apabila anda membuat pembelian sekarang, anda bukan sahaja akan diberikan bonus-bonus hebat seperti dinyatakan diatas, tetapi anda juga akan menerima satu lagi Special Bonus yang merupakan satu pakej yang mengandungi 15 ebook  kesemuanya (versi Inggeris) dengan informasi yang panas meletup memberikan anda panduan terkini tentang seks dan seksologi. (Untuk edisi pro sahaja)




Pakej Ebook 'Panduan Seks' diatas bernilai RM450, akan tetapi untuk HARI INI SAHAJA anda akan mendapatnya bersama-sama dengan produk Rahsia Raja Katil yang anda beli (untuk edisi pro sahaja).


Jadi jangan tunggu lagi... Dapatkan "Rahsia Raja Katil" sekarang juga!


Memiliki zakar baru yang besar dan perkasa akan jadi sia-sia jika anda masih sendirian atau seorang 'lone ranger' tanpa mempunyai pasangan untuk memperlihatkan kehebatan yang anda miliki dan sama-sama mendapat manfaat daripadanya. Tanpa pasangan, apalah ertinya zakar anda yang besar itu. Tak guna anda mempunyai anu yang besar sekadar untuk syok sendiri saja.

Kaum wanita sememangnya mengidamkan pasangan lelakinya memiliki zakar bersaiz besar, akan tetapi untuk anda mendapatkan wanita idaman tidak semudah membuka seluar dan menunjukkan anu anda yang besar itu dan sidia akan terpikat lalu terus ikut anda. Itu adalah cara 'bunuh diri' untuk memikat perempuan. Oleh kerana itu, anda akan ditunjukkan bagaimana caranya yang betul untuk memikat wanita cantik yang anda idam-idamkan agar sidia dapat anda pikat dan seterusnya menjadikannya sebagai pasangan atau isteri yang akan bersama-sama anda menikmati 'kebesaran' dan 'kehebatan' yang anda miliki.

Ini dia enam lima ebook hebat super-fantastik untuk anda mendapatkan wanita idaman sebagai hadiah bonus teristimewa khas untuk anda pada hari ini:



Buat tempahan anda sekarang untuk produk 'Rahsia Raja Katil' (edisi pro) dan keenam-enam kelima-lima ebook hebat ini akan menjadi milik anda!



Ini adalah 'ibu' segala bonus yang akan diberikan kepada anda! Buat tempahan anda sekarang dan anda akan diberikan Bonus Perdana Super-Special berupa suatu produk yang sangat penting untuk kejayaan anda dalam program pembesaran zakar ini, iaitu satu pakej triple-pack video Panduan Teknik Latihan yang mengandungi 18 video kesemuanya yang menunjukkan kepada anda dengan jelas, terang dan mudah untuk anda 'follow' bagi setiap teknik yang dianjurkan didalam program pembesaran zakar 'Rahsia Raja Katil' ini.



Pakej Triple-Pack

Video

'Panduan Teknik Latihan'




 Pakej Video 1 

Teknik Latihan Untuk Membesar Dan Menebalkan Ukurlilit Zakar. Hasil dari aplikasi teknik ini ialah ukurlilit zakar bertambah besar dengan ketebalan dicapai mengikut target yang dikehendaki.


 Pakej Video 2 

Teknik Latihan Untuk Memanjangkan Batang Zakar. Hasil dari aplikasi teknik ini ialah zakar melonjak kepanjangannya sehingga mencapai penambahan ukuran 3 inci penuh.


 Pakej Video 3 

Teknik Untuk Membesar Dan Mengembangkan Kepala Zakar. Hasil dari aplikasi teknik ini ialah kepala zakar membesar seumpama cendawan dan mengembang seperti kepala ular tedung, berkilat dengan penampilan yang garang!


Dengan menjadikan video-video ini sebagai panduan dalam latihan anda, sudah pasti anda akan dapat mengaplikasikan teknik-teknik yang diberikan dengan lebih efektif dan jitu serta membantu mempercepatkan lagi proses pembesaran zakar anda sehingga mencapai ukuran supersize dalam tempoh masa yang lebih singkat! Jadi jangan lepaskan peluang ini untuk memiliki produk video yang sangat penting untuk kejayaan anda yang pantas dalam program pembesaran zakar Rahsia Raja Katil ini. (Untuk edisi pro dan premium sahaja)






     CUMA RM310

(Atau anda boleh mendapatkan 'Edisi Khas' Rahsia Raja Katil ini pada harga bajet.
Lihat PILIHAN
TAWARAN dibawah.)


 Produk Pembesaran Zakar Terlaris! 





TEMPAH SEKARANG DAN DOWNLOAD

PRODUK DENGAN SERTA-MERTA!


(Anda akan terus dibawa kelaman download sebaik sahaja borang tempahan dan pembayaran anda diterima)


Anda tidak perlu menunggu lama untuk mendapat produk setelah membuat tempahan. Disini anda dilayan sebagai VIP. Anda tempah sekarang, anda DAPAT produk anda SEKARANG juga! Hanya buat tempahan anda dan produk 'Rahsia Raja Katil' akan diserahkan kepada anda untuk dimuat-turun dalam masa tak sampai lima minit lagi.



Sila Buat Pilihan Mengikut Bajet Anda


 ©2014. All Rights Reserved




 Kenyataan Penafian



Sementara segala usaha adalah diambil untuk memastikan ketepatan dan kebenaran segala isi kandungan di dalam laman web ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada semua maklumat, data, representasi, pernyataan, hyperlink dan dokumen-dokumen yang terkandung), pihak-pihak yang terlibat dalam pembikinan laman web ini tidak membuat sebarang waranti tentang ketepatan ataupun kesesuaian kandungan laman web ini untuk sebarang tujuan, mahupun ketepatan ataupun kebolehpercayaan sumber-sumber dari mana isi kandungan laman web ini didapati (sama ada sumber-sumber tersebut disebutkan ataupun tidak). Pihak-pihak yang terlibat dalam pembikinan laman web ini dengan jelasnya menolak tuntutan sebarang dan semua liabiliti yang bersangkutan dengan, ataupun yang terbit daripada, penggunaan isi kandungan laman web ini.Laman web ini disediakan di atas dasar "sebagaimana adanya" dan adalah bertujuan untuk informasi umum sahaja. Pemilik web tidak membuat sebarang jenis representasi atau waranti tentang laman web ini ataupun kandungannya, dan menolak tuntut sebarang jenis representasi atau waranti tersebut. Sementara usaha telah diambil untuk memastikan ketepatan maklumat, pihak pengelola tidak membuat sebarang jenis representasi atau waranti tentang ketepatan, kelengkapan atau kesesuaian maklumat dan grafik yang berkenaan yang diterbitkan di laman web ini untuk sebarang tujuan. Maklumat yang terkandung dalam laman web ini juga mungkin mengandungi kesilapan teknikal ataupun kesilapan typografi.Segala liabiliti yang mungkin ditanggung oleh webmaster ini (samada yang terbit dari undang-undang kontrak, tort ataupun kecuaian) untuk sebarang kesilapan atau kesalahan adalah dengan jelasnya ditolak tuntut dengan sepenuhnya seperti yang dibenarkan oleh undang-undang. Produk atau perkhidmatan yang disebutkan dalam laman ini adalah tertakluk kepada keperluan undang-undang dan kawal selia dalam bidang kuasa yang berkenaan sahaja dan mungkin tidak boleh diperolehi dalam bidang-bidang kuasa yang lain.Contoh yang digunakan di dalam material-material di halaman web ini tidak boleh di andaikan sebagai bukti atau perjanjian atau jaminan hasil yang sama akan diperolehi kepada anda. Potensi hasil dan keputusan yang boleh dicapai adalah bergantung sepenuhnya kepada bagaimana anda menggunakan produk, idea dan juga usaha yang diletakkan. Kejayaan anda bergantung kepada masa yang anda habiskan, pengetahuan dan skil yang anda ada untuk mencapai kejayaan. Oleh kerana faktor ini berbeza antara satu individu dengan yang lain, maka tiada jaminan yang anda akan beroleh kejayaan yang serupa.Laluan ke Laman Web:Pengelola web akan menjalankan usaha-usaha yang munasabah untuk menjadikan laman web ini serta kandungannya mudah didapati oleh pengguna-pengguna. Walaubagaimanapun, pihak pengelola tidak membuat sebarang representasi atau waranti bahawa laluan ke laman web ini akan sentiasa lancar, tidak terganggu dan bebas dari kesilapan. Pihak pengelola menyimpan hak untuk menggunakan budi bicaranya untuk menghalang pengguna-pengguna daripada dapat memasuki laman web ini tanpa pemberitahuan awal dan menyimpan hak untuk menolak perkhidmatan kepada mana-mana pengguna yang telah melanggar syarat-syarat penggunaan laman web ini. Hakcipta, Tanda Niaga: Semua kandungan dalam laman web ini, termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, reka bentuk dan grafik adalah hakcipta terpelihara. Kebenaran adalah diberi untuk membuat salinan elektronik dan salinan cetak jika untuk tujuan penggunaan peribadi. Penggunaan bahan material dalam laman web ini untuk sebarang tujuan lain (termasuk reproduksi untuk pihak yang selain daripada yang tersebut di atas dan sebarang pindaan, pengubahsuaian, pengedaran atau penerbitan semula) tanpa mendapat kebenaran bertulis terlebih dahulu daripada pihak pengelola adalah betul-betul dilarang. Webmaster dan pihak-pihak lain memiliki tanda niaga, logo dan get-up yang dipamerkan di dalam laman web ini dan pengguna-pengguna adalah dilarang daripada menggunakannya tanpa mendapat kebenaran bertulis terlebih dahulu daripada pihak pengelola dan pihak-pihak syarikat yang lain.